Van Delft Biscuits
Van Delft Biscuits, gevestigd in Harderwijk, is marktleider in (gezonde) tussendoortjes, chocolade biscuits en sinterklaasproducten. Wij zijn een grote speler op de private-labelmarkt, maar produceren ook onder eigen merken; ‘De Pepernotenfabriek’, ‘De Graanschuur’ en ‘Dutch en Dapper’. Wij exporteren onze producten naar meer dan dertig verschillende landen.
Contact informatie
Meer over Van Delft Biscuits
Van Delfts Biscuits in het kort
Hoofdvestiging
Medewerkers
Kennisgebieden
Samen met hun klanten zetten ze zich in voor groei van de categorie. Ze richten zich hierbij op een intensieve samenwerking met winkelketens als Albert Heijn, Delhaize, Tesco, Jumbo, Aldi en Lidl. Van Delft Biscuits innoveert door te investeren in machines, specialisten en kennis. Met de beste mensen zorgen ze voor de lekkerste, gezondste en leukste koekjes die er zijn. De bedrijfscultuur laat zich typeren door begrippen als: gedrevenheid, ondernemerschap, innovatief en marktgericht. Samen met onze medewerkers bereiken wij het gewenste resultaat door het uitvoeren van de kernwaarden: ‘Gewoon doen’, ‘Elke dag beter’ en ‘Consequente eenvoud’.
Organisatie en activiteiten
In 1880 begon Jan van Delft in Koog aan de Zaan Van Delft Biscuits. En wel in dezelfde straat waar ook Albert Heijn en Verkade hun eerste winkel openden. In 1958 verhuisde de bakkerij naar de huidige locatie in Harderwijk. Van Delft was een van de eerste bakkers met een lopendebandoven voor de productie van pepernoten. “Daardoor zijn ze de grootste en oudste pepernootfabriek in de wereld geworden. Groei door innovatie is nog steeds onze rode draad,” vertelt Oscar de Lange, directeur en eigenaar. “Ieder jaar komen er nieuwe producten bij”.
Van Delft Biscuits kent een breed assortiment aan tussendoortjes, kruidnoten & taai-taai, biscuits met of zonder chocolade, wafeltjes, knäckebröd en kinderkoekjes. Bijna alle huismerkkoekjes in supermarkten in Noordwest-Europa komen bij Van Delft Biscuits vandaan.
- Goede marges en prijzen: verkozen tot Gouden Partner van de retail
- Betrouwbaarheid: Hoge leverperformance, we doen wat we zeggen
- Veel keuze: > 30 product groepen, 14 high speed productie lijnen, vele moderne technologieën
- Innovaties: veel vernieuwingen en nieuwe producten
- Hoge kwaliteit: goede score in testen
- Klantgericht: proactief & meedenkend, snel acteren
Missie
Elke Dag Beter gaat over continue doelen en uitdagingen zetten, over dat elke dag beter betekent elke dag er aan werken, over beter willen zijn dan gisteren en dan de concurrent en over vooral datgene te doen waar je goed in bent.
Visie
Gewoon Doen zit hem in proactief veel initiatieven nemen, in opdrachten afmaken, in doen wat je zegt (betrouwbaarheid), de dingen Bewust en Intensief (passie) doen en de dingen anders doen.
Van Delft Biscuits is een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is. Je bent eigen ondernemer in je vakgebied, waarbij ruimte is om mogelijkheden en kansen te creëren om jezelf te ontwikkelen. De sfeer in het familiebedrijf is open en informeel en wij zijn bereid om elkaar te helpen.
Werken bij Van Delft Biscuits
Samen met onze klanten zetten wij ons in voor groei van de categorie. Wij richten ons hierbij op een intensieve samenwerking met winkelketens als Albert Heijn, Delhaize, Tesco, Jumbo, Aldi en Lidl. Van Delft Biscuits innoveert door te investeren in machines, specialisten en kennis. Met de beste mensen zorgen wij voor de lekkerste, gezondste en leukste koekjes die er zijn. Onze bedrijfscultuur laat zich typeren door begrippen als: gedrevenheid, ondernemerschap, innovatief en marktgericht. Samen met onze medewerkers bereiken wij het gewenste resultaat door het uitvoeren van de kernwaarden: ‘Gewoon doen’, ‘Elke dag beter’ en ‘Consequente eenvoud’.
Geen vacatures gevonden
Niet direct jouw ideale vacature gevonden?
Doe een open sollicitatie! Dan kijken we samen naar jouw wensen en mogelijkheden.
Kom hier werken!
Geef je telefoonnummer of mailadres door, dan nemen we snel contact met je op.
Direct contact?
Liever zelf contact opnemen, dat kan ook!